اندروفین عزیز

امروز هم باز حالم خیلی خوب نبود ، رفتم توی جنگلهای اطراف دویدم، ریه هام را پر کردم از هوا تازه و گذاشتم تا تنم اینقدر داغ شود که هرم گرما از روی پوستم بلند شود، یکساعتی کنار دریاچه و توی جنگل دویدم،  دویدم، دویدم، ازتپه ها بالا رفتم، از کنار چاله های آب گذاشتم، از کنار پرنده ها، موشها، سنجاب ها گذشتمف بعد کج کردم سمت دانشگاه و آخر دست،آمدم خانه، دوش گرفتم و  و رها شدم توی تخت،گذاشتم این اندروفین پخش شود توی تنم و بی حسی و کرختی خودش را بیاورد. حالا می فهمم این معتادها چه حالی را تجربه میکنند که حاضرنیستند دست از آن بردارند. حالا حالم خیلی بهتر است…

پاسخی بگذارید

