آدمهایی توی زندگی من

آدمهایی توی زندگی من بوده اند که شاید اندازه تاثیر آتش در سوزاندن چوب روی روح من  تاثیرداشته اند. آدمهایی که آدم مهم­های زندگی ام بوده اند. نظرشان درباره­ام و ایده­شان درباره اینکه آیا کاری که دارم میکنم درست است یا نه، آنقدر تاثیر گذار بوده که سالها در پی عملی کردن یا نکردن چیزی بوده­ام که به نظرم آمده، آنها در نظر داشته اند. حالا دارم یادداشتهایی را بعد از آخرین تماسمان می­خوانم و فقط حس می­کنم سنگی ته چاهم. حس می­کنم هرگز زندگی نکرده­ام، حس می­کنم آن آدمی که این آدم مرا دید و مرا شناخت، مدتهاست که مرده­است. آن دوست، دختری  را می­دید در من که دیگر در من نیست، یعنی هست اما خزیده در ته چاه درونش.  خسته ام و دیگر از این گم شدن خسته ام. آخر این دوست چیزی می­گوید که ته اعماق قلبم را عریان می­کند. نمی­توانم باورش نکنم. نمی­توانم چهره عریان خودم را در آینه نبینم…

روح عریان مرا دیده بود، روح عریانی که من خودم هم ندیده بودمش هرگز شاید به این سان.

پاسخی بگذارید

