آدم مهمی بشیم؟

سدی میگه ما همین هستیم که هستیم. قرار نیست هیچ وقت آدم مهمی بشویم یا کار مهمی بکنیم، و من دلم نمیخواهد حرفش را باور کنم.  اصلا می ترسم حرفش را باور کنم. به سدی هیچی نمیگم. یعنی هیچی ندارم که بگم ولی توی دلم میگم نه،بالاخره آن کتابم را می نویسم و نویسنده مشهوری میشوم.

1 پاسخ به “آدم مهمی بشیم؟

  1. این درست همان چیزی است که ما را از موفقیت در زندگی باز می دارد
    کسانی که معروف هستند این حس بد را ندارند
    خواستن توانستن است ما اگر واقعا بخوایم کار مهمی انجام بدیم می تونیم

پاسخی بگذارید

