problme solving

تازگی ها خیلی با این دخترک شوخی میکنم، چند روز پیش که بحث سر این بود که چرا نمیتونه کامنت های گودر منو ببینه، شروع کرد داد و قال کردن که تو حتما تنظیماتش را دستکاری کردی و اینها. اصلا صبر نکرد حتی من حرفم را تمام کنم یا بیاد گودر منو نگاه کنه. عصبانیم کرده بود گفتم می دونی تو اصلا قدرت problme solving نداری فقط disater creating  ازت بر میاد. بعدش خودمون هم به این اصطلاح ها خندیدیم. سدی را دوست دارم و این حس خوب بودن باش را. گرچه اینقد عجیب و غریبه که آدم اینو به خودش نمیتونه بگه.

پاسخی بگذارید

