ابرهای استکهلم

یعنی اگر هوای استکهلم فقط یک هفته دیگر مثل هفته پیش بهاری  میماند، من دیوانه باز عاشق میشدم. دوباره همه دردسرهایی که اازعاشقی کشیده ام را فراموش میکردم و دوباره این هورمونهای هیچان طلبی و جفت یابی ام فوران میکرد. باز دیوانه میشدم که دوست داشته باشم و دوست داشته شوم که خواستنی و سکسی باشم. که خوب جلوه کنم. که چهره جدی و آرام آن سوی میز را به چهره هیجان طلب و احساسی این سوی میز تبدیل کنم. باز عاشقی می کردم در این اردیبهشت…خدا را شکر باز سر و کله ابرها پیدا شد و باز من یاد پایان نامه و دردسرهای زندگی ام افتادم. حالا دیگر نگران چیزی نیستم. نگران این دختر وحشی درونم نیستم که بجهد بیرون و هرآنچه آن دختر عاقل رشته را پنبه کند. این ابرهای سنگین باز مرا آرام کرده اند و من دلخوشم به اینکه گاهی فقط شعری عاشقانه زیر لب زمزمه کنم.

پاسخی بگذارید

