درخت بخشنده: سیلوراستاین

اگر کسی از من بپرسه یکی از تاثیر گذارترین داستانهایی که خواندی چی بود میگم «درخت بخشنده» از سیلوراستاین. گاهی جوری نسبت به این داستان حس پیدا میکنم که انگار خودم نوشته ام اش.یا انگار خون من با این نوشته ها یکجایی قاطی شده اند.

پسر گفت:برای بالا رفتن خیلی خسته ام….درخت گفت:متاسفم کاش می توانستم

چیزی به تو بدهم……اما چیزی برایم باقی نمانده است…من فقط یک کنده پیر

هستم.افسوس…..پسر گفت:اکنون چیز زیادی احتیاج ندارم.فقط مکان ساکتی

را می خواهم که بنشینم و استراحت کنم

اینجا آن لاین بخوانیدش :

http://www.koodakan.org/story/StoryTeen/st006.htm

پاسخی بگذارید

