خاکستری

بدترین حالتی که شاید بتونه برای آدم به وجود بیاد اینکه آدم دیگه به رویاهای خودش هم باور نداشته باشه. اینکه فکر نکنه حالا این درد و رنجی که الان هست، این تکرار، کمبود یا هر ایرادی که الان هست برای یه چیز بزرگتریه که بعدا پیش میاد.   اینکه آدم دیگه امیدوار نباشه که همه این روزها هرقدر هم که سخت باشند مقدمه روزهای خوش فردا هستند. وقتی این امید از بین بره و آدم دیگه به رویاهای قدیمش باور نداشته باشه،این دنیا بدجوری خاکستری میشه. یعنی به طرز مرگباری کشدار و خسته کننده میشه.

احمقانه است همیشه به عشق امید و ایمان داشتم. چراغ روزهای تاریک ام بود. همیشه توی قلبم یک جای اختصاصی برای معشوق بی نظیری رزرو شده بود که یه روزی به اش بر می خورم و زندگیمان سرشار از شادی هر لحظه میشه. همیشه خودم را با این امید دلداری می دادم که روزی آدمی را می بینیم که هر لحظه از دیدنش قلبم به تپش می افته.

حالا دیگر فکر نمیکنم نه از من عاشق در بیاید نه از آدمهای اطرافم معشوق، این آخرین چراغم خاموش شد. حالا همه چیز خاکستری شده،خاکستری…..

2 پاسخ به “خاکستری

  1. من باور نمي كنم اين هلياست كه درباره بي رويايي مي‌نويسه … يادمه هميشه از اين مي گفتي كه آدم با باور به روياهاشه كه زنده است و اين هميشه در لحظه هاي سخت و تاريك و به قول تو خاكستري براي من توي ذهنم تكرار مي شد و به من قوت مي داد … حالا از بي باوري به رويا مي گي باورم نمي شه … شايد من هنوز خوش بينم و شايد شرايطي كه در آن هستم اجازه اين خوش بيني را بهم مي ده اما باور نمي كنم اينكه نوشتي را هليا!

  2. اندیشه گاهی پیش میاد. البته من هنوز به خودم امید می دهم ولی جنسشان خیلی با امیدهای قبلی فرق داره که خودشان از عمق وجودم می جوشیدند. گاهی یک راهی که براش خیلی امید داشته ای را تا ته می وری و دیگرنمیتوانی ادعا کنی که قرار است طبق امیدهای تو پیش برود چونکه رفته ای تویش و حالت عملی اش را دیده ای. متاسفم اندیشه اگر نا امیدت کردم. گاهی خودم خیلی نا امید می شوم. البته این نا امیدی فقط نسبت به مساله مشخصیه. من هنوز امیدم را توی راههای که نرفته ام دارم :))))))))

پاسخی بگذارید

