باید به خودم افتخار کنم

امروز داشتم توی اینترنت دنبال ورژن بالاتر ویندوز مدیا پلیر و بعدش هم یه عنوان شغلی که شاید برای آن درخواست بدهم می گشتم،متوجه شدم که همه جستجوهام را دارم به زبان سوئدی انجام می دهم. متوجه شدم که واقعا مرز بین انگلیسی و سوئدی دیگر خیلی برام روشن نیست. توی سوئدی هم دارم همانطوری که توی انگلیسی بیشتر وقتها راحتم، حس راحتی میکنم. این سد زبانی از جلوی پام داره بر داشته میشه . به عقب که نگاه میکنم می بینم چقدر زندگیم توی همین چند ساله عوض شده و علی رغم سختی های شدیدی که کشیدم، واقعا هم با معیارهای خیلی عمومی و هم با معیارهای شخصیم پبشرفت کردم. یادگرفتن زبان سوئدی،همین شنا یادگرفتن، کنترل وضعیت سلامتیم،ترک سیگار(که محال بود توی ایران اتفاق بیافته) همه و همه توی همین چند سال اتفاق افتاد.

گاهی حس میکنم باید از خودم خوشحال باشم. واقعا باید به خودم تبریک بگم. پشت سرم را که نگاه میکنم،جایی که من از آن شروع کردم و جایی که آدمهایی که الان کنار من هستند،شروع کردند اصلا قابل مقایسه نیست. باید خوشحال باشم. باید به خودم افتخار کنم. واقعا راه دارزی را آمده ام و راه دارزتری نیز در پیش رو دارم 🙂

پاسخی بگذارید

