مثل یک کوه

خیلی وقت بود که نوشته هاش را نخوانده بودم.خیلی وقت بود که سراغ وبلاگش نرفته بودم.

باید حدس می زدم یا پیش بینی می کردم. وبلاگش را به یک وب سایت پر و پیمان تبدیل کرده.  عکسها، زندگینامه،زندگی شخصی، دیدگاه… همه و همه جداگانه برای خودشان یک فایل جداگانه دارند. محتوی البته تغییری نکرده. همه جاه طلبی هایش،اعتماد به نفس، رکی و صراحت،بی پردگی،جاه طلبی کودکانه و به زعم من حتی ساده لوحانه اش، همه و همه آنجا بود. مثل همیشه آنجا بود.

نمی دانم الان پله های ترقی را تا کجا طی کرده است. نمی دانم الان دیگر وزیر و وکیل شده است یا نه ولی حتم دارم که حتما می شود.

آدمهای اطرافش خیلی با بدی از او حرف می زنند،گاهی نیز جاه طلبی هایش برای من هم تهوع آور می شود،ولی یک نکته و فقط یک نکته در او هست که من همیشه حسرتش را خورده ام. این  آدم مثل یک کوه به خودش اعتماد دارد. مثل یک کوه.

پاسخی بگذارید

