بهتر آنست که بپرسی

یک همکاری دارم که اهل یکی از کشورهای آفریقاییه، شاید زئیر یا نیجریه؟ همکارم گیاه خواره و خیلی به غذایی که میخوره حساسیت دارخ، من پیش خودم این فرض را گرفته بودم که یکی از مدافعان حقوق حیواناته و همیشه مراقب بودم که اگر درباره حیوانات حرف میزنم حتما رعایت حساسیت هاش را بکنم. ولی از آنجا که بهتره که آدم هرچیزی را بپرسه تا اینکه فرض بگیره، ازش پرسیدم که چند ساله که گیاه خواره و برای چی گیاه خوار شده. دوازده ساله که گیاه خواره و دلیلش اصلا ربطی به حیوان دوستی نداره . سالها پیش معده اش دچار مشکل شده بود و نمیتونسته گوشت هضم کنه، این شده که گیاهخوار شده. 🙂 یعنی به همین سادگی

پاسخی بگذارید

