اعتراف میکنم

دوست دارم یه اعترافی بکنم. جوونتر که بودم و توی وبلاگهای قبلی از جمله» دربادها «می نوشتم ،همیشه امیدوار بودم که یک خواننده پنهانی همیشه بدون اینکه من بدانم نوشته هام را بخوانه و عاشق من بشه و من یک عاشق وبلاگی پیدا کنم. بعدش هم البته عاشقهای واقعی بشیم ها 🙂

یه عاشق وبلاگی هم پیدا کردم ها ولی خوب خیلی آبمان توی یه جوی نرفت.

حالا توی «فریاد» واقعا شاید برای ده تا آدم مشخص دارم می نویسم که یکی شان خودم هستم 🙂

گفتم  با این اعتراف نوجوونونه کمی خلق اندیشه که یکی از این ده تا آدمست را شاد کنم. توی پست قبلی خیلی ناله کردم.

2 پاسخ به “اعتراف میکنم

  1. هليا منم هميشه ميل عجيبي داشته ام كه رابطه هاي عاشقانه ام با نوشتن و كلمه و نامه و وبلاگ و شعر و موسيقي درهم آميخته باشه … پس مي فهمم … با اينكه طبعا – دست كم فعلا- ديگه منتظر عاشقي افلاطوني نيستم كه بياد از روي وبلاگم منو پيدا كنه، اما شديدا دلم ميخواد خيلي جدي خوانده بشم و نقد بشم تا مجبور بشم جدي بنويسم و بخوانم و كمي به روياي نوشتن نزديك بشم. هليا من بعضي وقتها برميگردم چيزهايي كه در گذشته نوشتم را مرور مي كنم دنبال خودم مي گردم و وقتي مي گردم كلي چيز پيدا مي كنم گاهي كلي تغييرات عجيب و زياد گاهي هم درجا زدنهاي خودم را ترسها شجاعتها و بزرگ شدنهايم را … براي همين واقعا اولين مخاطب نوشته هاي آدم خود آدمه چه در حال و چه در آينده. مي داني من گاهي نااميد مي شم از اينكه تعداد آدمهايي كه وبلاگم را مي خوانند خيلي انگشت شمارند اما خوانده شدن توسط همان تعداد كم براي من اينقدر ارزشمنده كه حتا تصور اينكه ميان مي خوانندم برام كافي و انرژي بخشه … بهت گفتم كه يكي از مخاطبان اصلي توي ذهنم من هم خودت هستي!

  2. just keep writing Andishe junam
    It seems it is the best we can do

پاسخی بگذارید

