کابوس

دیشب از شب تا صبح کابوس میدیدم. خوابهای بدی می دیدم. خواب می دیدم گربه ام خیلی مریض شده است. از گوشش تمام مدت خون می آید. بعدش یک جایی توی پیست اسکی با کسی قرار دارم، میدانستم که  آدم خیلی خوبی است و من خیلی دوست دارم باش اسکی کنم ولی از قبل  میدانستم که پایم  توی این اسکی خواهم شکست. هی بیدار میشدم به ساعت نگاه میکردم،دوباره سعی میکردم به خواب بروم. صبح گوشی را که روشن کردم چند تا میس کال از خانه بود. مامان هم دیشب هی کابوس دیده بود. توی کابوسهایش من بودم. من بچه شده بودم. خیلی کوچولو. گریان آمده بودم پیشش و شکایت کرده بودم که فلان مرد مرا اذیت میکند. مامان هم آمده بود سراغ فلان مرد و اینقدر سرش داد زده بود که خودش از صدای فریادهای خودش توی خواب بیدار شده بود. بعد صبح اولین کاری که کرده بود این بوده که به من زنگ بزند. هنوز حس میکنم واقعا با وجود همه اختلافهایمان، تنها عشقهای حقیقی زندگیم پدر و مادرم هستند.

حقیقت ماجرا اینه که دیروز خیلی روز طولانی و کمی حتی سختی بود. صبح به نظافت خانه گذشت. بعدش 10 ساعت کار که آسان نبود،بعدش هم یک قرار کاری دیگر.تازه وقتی رسیدم خانه، هنوز پایم را از دروازه در توی خانه نگذاشته بودم کلی شکایت درباره گربه شنیدم. عجیب نیست که همچین روزی با شبی پرکابوس تمام شود.

امروز  را ولی با تمرینهای یوگا و دراز و نشست شروع کردم. یک صبحانه خوب، و خواندن امیلی دوست داشتنی از دوستی دوست داشتنی. برنامه امروز اینست که خانه بمانم و تمرینهای درس سوئدیم را انجام بدهم. غذای خوب بخورم و کلی تجدید انرژی کنم. این هفته شلوغ قرار است به خوبی سامان یاید.کا

2 پاسخ به “کابوس

  1. سلام هليا خسته نباشي … روزهاي زندگي همينه ديگه گاهي پر از استرس و كار و خستگي و گاه زمان استراحت و ولو شدن روي تخت و رمان خواندن و ورزش كردن. مطمئنم اين كابوسها از سختي و پر ماجرا بودن روزهاته اين يه ماهه كه من هم دوره پر استرسي را پشت سر گذاشتم همش بي خوابي و كابوس داشتم اما با بازگشت اوضاع به تعادل خوابم ارام شد.

    • بابا چه سرعتی اندیشه. واقعا یک کامپیوتر بازی ها خواهر جون
      ممنونم برای کامنتت، کلمات دوستان همیشه ، آرام بخشخ

پاسخی بگذارید

