غورباقه کوچولو

یک جوری غرق شدم الان، یک جوری توی زمستون بی خورشید غرق شدم. الان دیگه درست دوماه میشه که خورشید ندیدم. این تاریکی یک جورهایی حسهای فیزیکی در من ایجاد میکنه، یک حس خشکی و گنگی توی سرم حس میکنم. درست بالای شقیقه راستم حس میکنم یک زخمی می سوزه. میدانم از بی خورشیدی است. دیشب نزدیک یک ساعت توی برف نرم راه رفتم تا فقط کمی هوای تازه گرفته باشم، زانوهام از راه رفتن روی برف نرم درد گرفته بود،می دانم که توی این برف باید سورتمه یا اسکی سوار شد، خیلی ها توی شهر با اسکی یا سورتمه حرکت میکنند،ولی همه این چیزها خیلی از من فاصله داره، چیزی از فرهنگ زمستان نمیدانم.درگیریهای خانه و جابه جایی ها هم یک دغدغه دیگر شده است. این زخم سمت راست سرم هی بیشتر و بیشتر می سوزه. یک چیزی هم گاهی گیج میزنه توی دلم . وسط این هیر وبیر که حس میکنی پات روی هواست، یک آهنگی شنیدم» شرقی غمگین» ازهانی نیرو، که یکجوری حس عجیبی را در من ایجاد کرد. این آهنگ رفت توی دلم ،یک جایی نشست که خیلی جای اصیلی  و واقعی بود. یک حسی را زنده کرده که خیلی واقعی بود. اون لحظه ای که  این آهنگ را برای بار اول شنیدم، یک حسی توی دلم پیچید، یک حس واقعی که اصلا اون سوزش سمت راست ، اون گیجی توی دلم و پایم در هوا همه به کناری رفت. حسم اینقدر اصیل بود که یک لحظه جواب همه سوالها را داد. اون غورباقه کوچولویی که توی قلب آدم هست و جواب همه سوالها را میدونه، اون غورباقه کوچولویی که اگر ازش بپرسی فقط حقیقت را میگه، اون غورباقه کوچولویی که اصلا خود خود واقعی آدمه،اینقدر خوشحال شده بود 🙂

1 پاسخ به “غورباقه کوچولو

  1. من اين قورباغه را دوست دارم اين قورباغه كوچولو كه مي گي … اين نوشته ات را هم دوست دارم … نمي دانم توش چي هست اما حس مي كنم يه نوشته روشن لطيف خوب و پر از توست

پاسخی بگذارید

