دختری دگر

امروز بسته بسیار عزیزم رسید. بسته ای از نامه ها، عکسها ، یادداشتها و دفترهای خاطراتم. بین سن 14 سالگی تا 25 سالگی. ده سال از زندگیم امروز به دستم رسید. چقدر این دختر توی نامه ها را دوست دارم.

سالها پیش سعی کردم نامه ها را بسته بندی کنم و لااقل بر اساس اسم فرستنده هایشان در بسته های مختلفی قرار بدهم. توی این بسته ها یک بسته ای هست به اسم: دختری دگر، این بسته حاوی نامه هایی هست که برای دیگران نوشتم ولی هرگز نفرستادم. نامه هایی که خطاب به دیگران ولی برای خودم نوشته ام. تعدادشان کم نیست. حالا بعد از سالها، شاید ده یا 15 سال از خودم می پرسم، اگر این نامه ها را فرستاده بودم مسیر زندگیم چقدر تغییر میکرد؟

1 پاسخ به “دختری دگر

  1. چقدر خوشحالم سته خاطرات 10-15 سال گذشته ات به دستت رسيد. حست را خوب درک مي کنم . من از سال هاي دورم تنها دو دفترچه خاطره دارم از آنهايي که همه دوستام توش يه يادگاري نوشتند . اما از خودم چيزي ندارم . چون سالها پيش خاطرات خوب و بد و تمام نوشته هايم را دور ريختم . البته کمي از گذشته هايم را نگه داشته ام که البته آن هم مربوط به خيلي دور نيست اما حس خيلي خوبي است .
    اميدوارم هميشه حس هايت پر از عشق باشد

پاسخی بگذارید

