let the world know what you think

توی ده سی زندگی کارم به اینجا کشیده است که فکر میکنم، نمی توانم حرفم را به دنیا بزنم و حرف دنیا را بشنوم که دیالوگی بین ما برقرار نیست. که صداهای منفی درون ذهنم، مرا با خود می برند که اجازه نمی دهند که تمام آنچه در ذهن دارم را بیان کنم و آنچه که طرف مقابل در چنته دارد را بشنوم. و این مساله خیلی زیاد روابطم را تیره و مخدوش کرده است. که مرا در زندانی خودساخته است. که مرا در نبردی دایمی با آسیابهای بادی قرار داده است که فرصتهای خوبی را در زندگی ام از من ربوده است. ولی حالا درست چند روز بعد از تولدم، اینجا نشسته ام و به خودم قول می دهم که :

let the world know what you think

که با دنیا حرف بزنم. به خودم قول دادم که دیگر به صداهای درونی ذهنم نبازم. که دیگر نگذارم این صداها کنترل اوضاع را به دست بگیرند.

I will speak out

پاسخی بگذارید

